Levering en beschikbaarheid

Beschikbaarheid

Ik wil graag de beschikbaarheid controleren van de steiger, hoe werkt dat? 
Om de beschikbaarheid te controlleren adviseer ik contact met mij op te nemen via mijn contact formulier, email of whatsapp. Ik zal zsm reageren.

Afhalen

Op de locatie waar de steiger is opgeslagen ben ik niet standaard aanwezig, voor het ophalen wordt dan ook een datum en tijd afgesproken.
Aan het eind van de huurperiode brengt u de steiger op de afgesproken tijd weer terug. Ik gaan ervan uit dat de steiger compleet en netjes retour gebracht wordt. Indien dit niet het geval is, kun je dit ter plekke herstellen of het herstel aan ons overlaten. In het laatste geval zullen arbeids- en herstelkosten in rekening worden gebracht. Deze moeten dan direct afgerekend worden. 

Bezorgen/ophalen

In omgeving Den Haag kunt u ervoor kiezen om de steiger op locatie geleverd te krijgen en deze weer na de huur periode op te laten halen.
Hiervoor wordt er €50,– extra in rekening gebracht.

Betaling & borgsom

De kosten voor de huur periode dient bij levering contact te worden voldaan.
Daarnaast zal u een €100,- borgsom moeten betalen die u weer retour ontvangt aan het einde van de huur periode.

Algemene voorwaarden materiaal huur

Meer informatie mbt de algemene voorwaarden kunt u op de algemene voorwaarden materiaal huur pagina vinden